Event manager
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gastvrije Event manager. Stroomt gastvrijheid door jouw bloed en krijg je energie van om succesvolle evenementen te organiseren voor onze gasten? Ben je commercieel ingesteld en weet je met jouw marketing-skills in te spelen op de behoefte van de gast(en)? Zoek dan niet verder want dan hebben wij dé baan voor jou!
Wie zijn wij?
Microlab is opgericht om creativiteit te inspireren en mogelijk te maken. Een plek waar iedereen kan bijdragen op zijn eigen manier, zichzelf of zijn onderneming kan ontwikkelen en om plezier te hebben. Want daar gaat het om, werkgeluk voor zowel onze members en gasten als ons eigen team.
‘’We bestaan om mensen in staat te stellen en te inspireren om het beste uit zichzelf te halen, zodat ze gelukkiger en meer voldaan kunnen zijn. ”Omdat gelukkige mensen elkaar beter behandelen.’’
Dagelijks verwelkomen wij meer dan 230 bedrijven met een zeer diverse community van meer dan 800 members die in Microlab gevestigd zijn. Jaarlijks worden er zo’n 250 meetings en events georganiseerd bij Microlab. Deze bestaan o.a. uit bedrijfsuitjes, Microlab feesten, borrels, vergaderingen voor niet-members en events van culturele instellingen uit de regio.
Wat doet een Event manager?
Ben je op zoek naar een afwisselende verantwoordelijke baan en sta je stevig in je schoenen? Als event manager verwelkom je de ene dag een zakelijke relatie die wekelijks vergaderd in een van onze meetingrooms, de andere dag maak je een offerte voor een teambuilding dag of organiseer jij een kerstgala met het Community team. Als event manager ben je verantwoordelijk voor de sales én organisatie van vele evenementen in Microlab.
Het is een zeer diverse functie en omvat onder andere de volgende taken
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle members en gasten, je staat ze per telefoon, mail en in Microlab te woord.
- Behandelen en verwerken van aanvragen voor evenementen en partijen.
- Je maakt correcte offertes op maat voor alle uiteenlopende aanvragen en zorgt voor de opvolging en aftersales hiervan.
- Je vertaalt de wensen van de gast naar een perfect georganiseerd evenement, je snapt dat details voor de gast essentieel zijn.
- Alle afdelingen worden door jou op de hoogte gehouden van de juiste informatie met betrekking tot zaalreserveringen. Je werkt hiervoor samen met verschillende collega’s.
Jouw profiel
De ideale kandidaat beschikt over de volgende kwaliteiten:
- Hospitality opleiding of gelijkwaardige ervaring, zoals hotel management (MBO 4/HBO);
- 3-5 jaar werkervaring in de hospitality (bij voorkeur in een hotel of business center);
- Je hebt een hands-on mentaliteit en als teamspeler bereid om je collega’s te helpen;
- Je bent goed in het organiseren en raakt niet snel in de stress, als er op het laatste moment een aanvraag komt schrik jij hier niet van en sta jij je mannetje;
- Je bent commercieel ingesteld, je haalt je energie uit het binnenhalen van leads, je ziet mogelijkheden en je bent in staat om lange termijn klantrelaties op te bouwen;
- Je hebt oog voor detail;
- Jij weet een unieke beleving te creëren voor iedereen die Microlab binnenstapt. Mensen voelen zich direct thuis en jij zorgt dat ze niks te kort komen. Doordat jij gasten ontzorgt kunnen zij volop genieten en zich volledig richten op hun werk.
- Bereid eigen flexibele werktijden in te delen;
- Schriftelijk en verbaal vloeiend in de Nederlandse en Engelse taal;
- Beschikbaar voor minimaal 32 uur per week.
Wat wij bieden
- Een gezellig hecht team dat jou met open armen ontvangt;
- Een diverse community van 900+ members die (bijna) allemaal net zo gezellig zijn;
- Een salaris van tussen de €2500,- en €3000,– bruto per maand op fulltime basis (afhankelijk van ervaring);
- 8% Vakantiegeld;
- Een pensioenregeling;
- 26 vakantiedagen op fulltime basis.
En nu?
Ben of herken jij jezelf of iemand in de bovenstaande uitdaging? Solliciteer dan direct! Dit kan naar jobs@microlab.nl ter attentie van Demi Bouwmans.
Hoe dan verder?
Zijn wij enthousiast over jou? Dan nodigen we je graag per telefoon uit voor een kennismakingsgesprek.